fbpx

A hős útja: perszónák, útvonalak, content design

2025.06.26.

content design

A tartalommarketing kölcsönös értékteremtés: a befogadónak hasznos (érdekes / vicces / fontos / elgondolkodtató, szóval hasznos) információ, a közlőnek üzleti haszon. Az infó kibocsátója figyelmet szerzett a tartalma hasznosságáért cserébe. Ennyire egyszerű. Persze vannak részletek is…. Végigvezethetlek a perszónád útvonalán, a hős útján, hogy te is a témád hősévé válhass? 🙂

Content design workshop: a továbbképzés

Aki ott volt ma az Egyenlítő Alapítvány által szervezett content design workshopon, meghallgatta a lényeget: most talán fő a feje, hogy hogyan integrálja ezt a saját bizniszéhez. Saját kínálatod, saját kommunikációd, saját tartalmaid, saját terméked mindig kihívás, mert belülről látod. A workshop abban segít, hogy az összes többi résztvevő szemüvegén át kicsit kívülről is megnézegethesd. Ha még perszónakutatást is végzel, akkor konkrétan a célcsoportod „valóságába” is átléphetsz egy kicsit, hogy onnan is ráláss a problémára, amit megoldasz a számára. Valóban illik hozzá a megoldásod? És milyen tartalmak mentén juthattok közelebb egymáshoz a célcsoportod tagjaival? Erre való a content design.

Fokozd a workshop hatását!

Ez most kifejezetten azoknak a workshop résztvevőknek szól, akik valaha beleszagoltak már a frissen rotyogó content design lecsóba, és most jól is laknának belőle. Ha szeretnéd saját cégedre, termékedre, énmárkádra értelmezni, saját perszónáidra szabni a tartalomdesign alapelveit, írj rám, beszélgessünk! 🙂 A nyári időszakra (július-augusztus) ezennel megnyitom a konzultációk lehetőségét: egy- vagy három- alkalmas csomagot rendelhetsz, hogy eligazodj a mátrixban (wink-wink). Párosítsuk a perszónáid fázisait a témáiddal, és juttasd el hozzájuk az értéket, amit csak te adhatsz nekik!

Ide írd az emailt: vera pont szeszler kukac gmail és a szokásos végződés találunk lehetőséget az együttműködésre! (Írd bele az e-mail tárgyába, hogy szpesöl ofer, hogy innen induljunk!:)

Olvasnál még?

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

Kontent-e a koronavírus?

Kontent-e a koronavírus?

Nem. A koronavírus NEM kontent. Köszönjük a figyelmet, viszonthallásra. Persze, ha ez ilyen egyszerű lenne, ez a blogposzt meg sem született volna, tehát bizonyos helyzetekben árnyaltabb ennél a kép. De ne feledjük: a koronavírus alapvetően nem kontent. Mikor kontent...

bővebben
Hogyan írjunk igazán klassz interjút?

Hogyan írjunk igazán klassz interjút?

Hogy hogyan írjunk igazán klassz interjút? Nem is ez az első kérdés, hanem hogy minek írjunk egyáltalán interjút? Tényleg, minek írjunk egyáltalán? (Itt lehet, hogy egy rövidzárlattal be is csukódott a projekt…:) De ha már írunk, miért pont interjút?

bővebben