fbpx

A hős útja: perszónák, útvonalak, content design

2025.06.26.

content design

A tartalommarketing kölcsönös értékteremtés: a befogadónak hasznos (érdekes / vicces / fontos / elgondolkodtató, szóval hasznos) információ, a közlőnek üzleti haszon. Az infó kibocsátója figyelmet szerzett a tartalma hasznosságáért cserébe. Ennyire egyszerű. Persze vannak részletek is…. Végigvezethetlek a perszónád útvonalán, a hős útján, hogy te is a témád hősévé válhass? 🙂

Content design workshop: a továbbképzés

Aki ott volt ma az Egyenlítő Alapítvány által szervezett content design workshopon, meghallgatta a lényeget: most talán fő a feje, hogy hogyan integrálja ezt a saját bizniszéhez. Saját kínálatod, saját kommunikációd, saját tartalmaid, saját terméked mindig kihívás, mert belülről látod. A workshop abban segít, hogy az összes többi résztvevő szemüvegén át kicsit kívülről is megnézegethesd. Ha még perszónakutatást is végzel, akkor konkrétan a célcsoportod „valóságába” is átléphetsz egy kicsit, hogy onnan is ráláss a problémára, amit megoldasz a számára. Valóban illik hozzá a megoldásod? És milyen tartalmak mentén juthattok közelebb egymáshoz a célcsoportod tagjaival? Erre való a content design.

Fokozd a workshop hatását!

Ez most kifejezetten azoknak a workshop résztvevőknek szól, akik valaha beleszagoltak már a frissen rotyogó content design lecsóba, és most jól is laknának belőle. Ha szeretnéd saját cégedre, termékedre, énmárkádra értelmezni, saját perszónáidra szabni a tartalomdesign alapelveit, írj rám, beszélgessünk! 🙂 A nyári időszakra (július-augusztus) ezennel megnyitom a konzultációk lehetőségét: egy- vagy három- alkalmas csomagot rendelhetsz, hogy eligazodj a mátrixban (wink-wink). Párosítsuk a perszónáid fázisait a témáiddal, és juttasd el hozzájuk az értéket, amit csak te adhatsz nekik!

Ide írd az emailt: vera pont szeszler kukac gmail és a szokásos végződés találunk lehetőséget az együttműködésre! (Írd bele az e-mail tárgyába, hogy szpesöl ofer, hogy innen induljunk!:)

Olvasnál még?

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

Content coaching: a mínusz nyolcadik év

Content coaching: a mínusz nyolcadik év

„Megértette, mitől lesz a célcsoportjának érdekesebb, hitelesebb egy-egy posztja, vagy épp hogyan fognak ezek célzottabban értékesíteni.” – esettanulmány passzívház-építészeti márka felépítéséről.

bővebben
Ha nincs időm szöveget írni? Csak egy életlen baltám?

Ha nincs időm szöveget írni? Csak egy életlen baltám?

Ha ismered, már pontosan vágod a mondást. Ha még nem ugrott be semmi a címről, olvasd el a könyvet. Vagy elsőre az is elég, ha megnézed videón a kiemelkedően bullshit-hangzású címet viselő bestseller összefoglalóját: A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása - 10...

bővebben
A sztori: „így lettem content coach” miniszöveg

A sztori: „így lettem content coach” miniszöveg

Mert sztori mindig kell. Nekem úgy kezdődött, hogy amióta az eszemet tudom, írok. Ez sablonos, nagyjából mindenkinek így kezdődött. Akkor bedobom gyerekkorom kék-fehér laminált pozdorja íróasztalát, amin a kidugott nyelvű rajzolásból lassan grafitceruzás betűk lettek....

bővebben