fbpx

„A tervezhető tartalom” – Evolution prezentáció

2020.04.06.

tervezhető tartalom

A 2020-as „Nagy Változás” előtt kábé másodpercekkel tartotta meg Csermely Ákos az idei Evolution Konferenciát, ahol (természetesen) content design témában adtam elő. Az előadás szövegét Tervezhető tartalom címen a Digital Hungary-n olvashatod – sőt, kérlek, hogy tégy így! –, aztán gyere vissza, és tedd fel a kérdéseidet, melyek nyilván számosak! 🙂

„Ugye rengeteg időt ölsz ma is tartalommarketingbe? Írsz, forgatsz, posztolsz, és úgy érzed, hogy így sem elég? Sosem vagy egész biztos abban, hogy tényleg arra kíváncsi-e a célcsoportod, amiről gyártod a kontent…? 

Arra tettem kísérletet ebben a prezentációban, hogy megmutassam: a tervezés “felokosításával” simán eljuthatsz a közönséged szeme elé (sőt talán egész a szívéig), épp ugyanennyi energiával. A content design ugyanis erre való: nem „gyártod” a tartalmakat, hanem tervezed, kicsiszolod, vonzóvá és elérhetővé teszed (aztán persze kiemeled, szükség szerint). Ezen munkafázisok egyike sem elhagyható, és sorrendjük sem módosítható, viszont újra és újra ismételhető, amire szintén szükség van. FIGYELEM: a következő linken továbblépve a cikkhez nagyon mély betekintést nyerhetsz az okos tartalomtervezésbe, és lehet, hogy már egyedül is meg tudod majd csinálni mindezt! 🙂

A teljes „Tervezhető tartalom”
cikkért kattints ide!

Gyere, beszélgessünk tovább Facebook-on!

Olvasnál még content design témában?

Felhő-edzés – amire tényleg érdemes rágyúrni

Tervezz tartalmat szolgáltatásként – ez itt a lényeg

Térkép tartalommarketinghez – korai fázis

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

A tartalommarketing lendkereke

A tartalommarketing lendkereke

A bevon, a bevonás, és a „kényeztetés” során más-más tartalmakkal kínáljuk meg minden perszónánkat. Miért? Mert más-más kérdések vannak a fejükben, melyekre mi ismerjük a választ.

bővebben
Podcast-robbanás: 317 a pályán

Podcast-robbanás: 317 a pályán

Biztos neked is feltűnt a (szakszóval) podcast-robbanás. Hasonlóan szembetűnő zajjal a Tiktok tört be a B2C és B2B (!) kommunikáció terébe, a podcast talán kicsit elnyújtottabb, de stabilabb felfutással lépte át 2021 második felére a mainstream küszöbét. Legnagyobb...

bővebben