fbpx

„A tervezhető tartalom” – Evolution prezentáció

2020.04.06.

tervezhető tartalom

A 2020-as „Nagy Változás” előtt kábé másodpercekkel tartotta meg Csermely Ákos az idei Evolution Konferenciát, ahol (természetesen) content design témában adtam elő. Az előadás szövegét Tervezhető tartalom címen a Digital Hungary-n olvashatod – sőt, kérlek, hogy tégy így! –, aztán gyere vissza, és tedd fel a kérdéseidet, melyek nyilván számosak! 🙂

„Ugye rengeteg időt ölsz ma is tartalommarketingbe? Írsz, forgatsz, posztolsz, és úgy érzed, hogy így sem elég? Sosem vagy egész biztos abban, hogy tényleg arra kíváncsi-e a célcsoportod, amiről gyártod a kontent…? 

Arra tettem kísérletet ebben a prezentációban, hogy megmutassam: a tervezés “felokosításával” simán eljuthatsz a közönséged szeme elé (sőt talán egész a szívéig), épp ugyanennyi energiával. A content design ugyanis erre való: nem „gyártod” a tartalmakat, hanem tervezed, kicsiszolod, vonzóvá és elérhetővé teszed (aztán persze kiemeled, szükség szerint). Ezen munkafázisok egyike sem elhagyható, és sorrendjük sem módosítható, viszont újra és újra ismételhető, amire szintén szükség van. FIGYELEM: a következő linken továbblépve a cikkhez nagyon mély betekintést nyerhetsz az okos tartalomtervezésbe, és lehet, hogy már egyedül is meg tudod majd csinálni mindezt! 🙂

A teljes „Tervezhető tartalom”
cikkért kattints ide!

Gyere, beszélgessünk tovább Facebook-on!

Olvasnál még content design témában?

Felhő-edzés – amire tényleg érdemes rágyúrni

Tervezz tartalmat szolgáltatásként – ez itt a lényeg

Térkép tartalommarketinghez – korai fázis

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

„Az a nagy truváj, hogy később is csináljam”

„Az a nagy truváj, hogy később is csináljam”

Mostanra lassan negyed éve csücsülünk otthon, és bőven van mit megosztani. Ezúttal művészeket, alkotókat, a kreativitással valamilyen speciális módon kapcsolódó embereket faggattam. Lesz itt bőven elgondolkodni-, sőt, vitatkoznivaló is…
Olvasás közben pedig hallgasd az ő zenéiket, amiket már a karantén alatt publikáltak!

bővebben
Ügyfelem ügyfele az ügyfelem

Ügyfelem ügyfele az ügyfelem

Amikor B2B (business-to-business) területen dolgozunk, sakk-nagymesteri képességekkel vágunk bele a projektekbe: három-négy lépéssel előrébb kell járnunk, és a B2B második B-jének ügyfeleire gondolni a kapacitásunk kb. 80%-ával. A maradék 20% lehet a saját ügyfelünké....

bővebben
Mi mindent tanultunk „a vírusnap óta”?

Mi mindent tanultunk „a vírusnap óta”?

Azt se tudjuk, unokáink ismerik-e majd a Homo sapiens modern kultúrájának egyik alapegységét, a kézfogást! Újabb 18 vállalkozót, barátokat, gondolkodókat kérdeztem az egészen sajátos krízisre adott válaszaikról.

bővebben