fbpx

Content: elégedett – 1gondolat

2022.07.20.

borospohár borral elégedett

Biztos ismered a „content” angol szó másik jelentését: melléknévként „elégedett”, igeként „eleget tesz” (igényt, vágyat kielégít), főnévként pedig maga az „elégedettség állapota”. Érzed a kapcsolatot a „tartalom” szóval? Amivel valamilyen űrt töltünk be, hiányt pótolunk, egy konkrétan meghatározott igényre adunk – a befogadó formához illő, kielégítő – választ?

(Forrás: Google)

Tökéletes hőfokú italunk kitöltéskor kérdés nélkül TUDJA, milyen formát vegyen majd fel a poharunkban. Tartalmak készítésekor azért érdemes kicsit tájékozódni, milyen kérdések vannak a befogadói fejekben, de az intuitív tudást se hagyjuk magunk mögött, van annyi eszünk, mint egy palack bornak…

Néha az a legsikeresebb tartalom, amit csak úgy odalöttyintünk. Amikor egyszerűen csak kiárad az üzenet, amikor szenvedély, amikor „hogy a pokol tüze eméssze el őket!„, amikor „vérünket adnánk értetek!” sugárzik belőle…

Minden más alkalommal (és az intuitív, érzelmi alapú tartalmak alkotása előtt is!) végezzük el a házi feladatot: kerüljünk képbe a befogadó fejében akár megfogalmazatlanul keringő kérdésekkel! Válaszoljunk rájuk: türelmesen, kitartóan, rendszeresen, pontosan, érthetően, szerethetően, és újra meg újra frissen, érdekesen, amíg csak fog a tinta, forog a film.

És akkor a befogadó elégedett

Ha tartalommarketingben utazol (bármilyen csatornán, bármilyen eszközökkel, szavakkal, képekkel, hangokkal, találkozásokkal), a számodra kijelölt űrt kell feltöltened valódi tartalommal. Hidd el, hogy léteznek a kérdések, amikre a válaszokat gusztán palackozva már ott tartod a kezedben.

Még nem ismered egyes elemeit? Beszélgessünk!

Fotók: Wineglass photo created by KamranAydinov – www.freepik.com

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

1gondolat: hadd tudja a jobb kéz, mit akar a bal

1gondolat: hadd tudja a jobb kéz, mit akar a bal

Mindig is visszatetszőnek tartottam a "humán vagy reál" típusú megkülönböztetést, "kreatív" és "számolós" készségek mesterséges szétválasztását, a határ leegyszerűsítő voltát. Persze a sematikus ábrák nagyon kifejezőek tudnak lenni. Tudjátok, amikor a jobb agyfélteke...

bővebben
1gondolat: a Benetton-kontent

1gondolat: a Benetton-kontent

A Nyitottak vagyunk mozgalom alapítói szerint „nyitottnak lenni nem csak helyes, hanem meg is éri.Vállalkozóként, tartalommarketingesként van felelősségünk egy olyan társadalom ábrázolásában, amilyet látni szeretnénk? Van lehetőségünk? Van „kedvünk”? Célunk? Inspirál? Szoktad?

bővebben
1gondolat: miért intim műfaj a tartalommarketing?

1gondolat: miért intim műfaj a tartalommarketing?

Te és a tollad (klaviatúrád) egy magányos éjszakai órán, az olvasólámpa bűvkörében...? Nem, azért a tartalommarketing nem színtiszta költészet, mégis érezzük a rokonságot (erről szólt az első 1gondolat is). A címben felvetett kérdés állítást tartalmaz. Intim műfaj...

bővebben