Mit csinál egy tartalomdesigner?

Bemutatkozás
Szeszlér Vera vagyok, szövegíró múltú tartalommarketing-tanácsadó, tartalomdesigner, blogger, hobbizenész, szenvedélyes olvasó.
Szakmailag a web 2.0 hajnalán ébredeztem, ma is a digitális kommunikáció, és az okos ökoszisztémák érdekelnek leginkább. Dolgoztam szabadúszó tanácsadóként, újságíróként, belső kommunikátorként pedig többszörösen Szerethető Munkahelyek-díjas csapatban.
Öt évig voltam a Számlázz.hu marketingese, velük nyertünk B2B Award-ot három egymást követő évben, mialatt 15 ezertől 150 ezres felhasználószámig nőttünk, a csapatlétszámot pedig tízszereztük. A Számlázz.hu blogon és a PARK-ban azóta is olvashatod írásaimat.
2020 elején hoztam közös nevezőre a service design-t és a tartalommarketinget, hogy intelligens tartalmi ökoszisztémákat tervezhessünk a kommunikációs perszónák alapos megismerésével, együtt. Mert ezt csinálja egy tartalomdesigner. Remélem, hogy nemsokára a Te céged sikereihez is hozzájárulhatok!

Találkozhattál velem előadóként a Digital Hungary és a Evolution konferencia színpadán, vagy az Üzlet és pszichológia rendezvényén, a Nagy Employer Branding Napon, de a Service Design Day-en is. Media-Digital Hungary 2020 nyári content design előadását itt nézheted meg.
Hallgasd a 317 podcastot: stratégia, kontent, hirdetés: valós esetek a három marketingszakember tekintetének kereszttüzében
A sztori

„Mert sztori mindig kell. Úgy kezdődött, hogy amióta az eszemet tudom, írok. Ez sablonos, mindenkinek így kezdődött. Akkor bedobom a gyerekkori kék-fehér laminált pozdorja íróasztalt, amin a kidugott nyelvű rajzolásból lassan grafitceruzás betűk lettek. Na ez már egy kép, van rajta kisgyerek is, az jó. (Illusztráció: a kisgyerek családi archívumából.)
Ugrunk nagyot, dinamizmus: jött az újságírósuli, és nem volt megállás… Sokat sejtető pont-pont-pont: nagyon modoros, csak indokolt esetben elfogadható. (Ez nem az volt.)
Írtam kábé hobbiból az Octogonba, a Kreatívba, és írtam webszövegeket, blogposztokat, PR-cikkeket, hírleveleket, még bannereket is, sorold tovább az interaktív kommunikációs eszközöket, ha győzöd, öt évig ügynökségnél (Mirai, Arcus Interactive), aztán öt évig szabadúszóként. Túl hosszú mondat, de sodró lendületű, néha belefér. Itt indult a „content coaching”, csak még senki nem tudta, hogy így fogom hívni később. Idősíkok.
Új bekezdés, Számlázz.hu: a 2014-es négyről öt év alatt huszon-egynéhány fősre bővült csapatban imádtam létezni, és megtanultam okos tartalmi ökoszisztémát tervezni, publikálni, szerkeszteni, videózni, díjat nyerni, még többet írni, még többet tanulni, és az egészet folyamatos inspirációban tartani. Drámai csúcspont, most már igazán szeretném megosztani ezt az élményemet Veled is! (Invokáció.)
Rólam mondták
Portfólió
Ebben a videóban a Számlázz.hu-nak készítek videós kontentet: tartalom-menedzserként, a sorozat rendezőjeként, és ezúttal egy epizód erejéig “akadémiai” előadóként is. A téma természetesen tartalommarketing.
Korábbi munkák
Korábbi munkákat portfólió-blogomon találsz, emellett hobbi-projekteket, életrajzi adatokat, és a folyamatot: hogyan lesz valaki szövegíróból tartalommarketinges, vállalati kommunikátorból tartalomdesigner. Katt a történeti blogra!