content design blog
Így segít be a mesterséges intelligencia: AI-támogatott kommunikációs tanácsadás
Mesterséges intelligencia = fröccsöntött műanyag. Merészen erős állítással indítok, és persze nem ilyen...
Tartalomnaptár: mire jó – és mire nem?
Korábbi posztomban már összefoglaltam a tartalomnaptár alapvető jellemzőit: Tématervezéstől a kontent...
Stratégia és kommunikáció: „AI vs. ember”, 4 menetben
Van, akinek még nem a szuperprofi GPT-4o a legjobb haverja (legkedvesebb munkatársa), hanem a mezítlábas...
Stratégia, kommunikáció – és kollaboráció
Előző posztomban (Stratégia és kommunikáció: tyúk vagy tojás?) arról írtam, hogy mielőtt tartalmi...
Stratégia és kommunikáció: tyúk vagy tojás?
Szeretnék megjelenni a közösségi médiában, és még többet eladni a termékemből. Szeretnék posztolni a...
Content design, tartalomstratégia, kontent marketing: kisszótár nagyokosoknak
Ha hosszú távon gondolkozol, ha fontos neked a márkád jövője, a szolgáltatásod megítélése, a céged...
Tartalommarketing és a design system
Szeretsz legózni? Oké, talán könnyebb így: kiskorodban szerettél legózni? 🙂 Felnőttként is lehet bolondulni...
Értékeljük a kis lépéseket is? Klímaválság, kommunikáció, kínzó kérdések
LinkedIn-re írtam eredetileg, olvasd alább sokkal részletesebben, és beszélgessünk róla személyesen! "Attól,...
Csaó 2023, heló 2024! 🙂
Évzáró poszt következik: mert nemcsak fílinges, hanem nagyon is hasznos összeszedni évente legalább egy...
Social media veszélyek 101: a zárvány-hatás
Cégvezetőként a LinkedIn-en építesz személyes brandet? Vállalkozóként ügyfelekre vadászol a közösségi...
Egy elfelejtett szülinaphoz – 4 év, 4 tartalommarketing tanulság
Nézem néha barátok cégeit, podcast-jait, projektjeit, ahogy az évfordulóikat ünneplik, és mindig klassz...
7 lépés a suszter cipőjében: így kontentezik a kontentes
Szerintem nagyon hasonló cipőben járunk... Bevallom, ugyanazokkal a gondokkal küzdök, amikkel te is. Nehéz a...
Piaci igény: amit te igényelsz a piacból, vagy amit a piac igényel belőled…?
Tartalommarketing tervezésekor sokszor futunk bele az egészen pontos üzleti tervszámok hiányába. Például:...
Content design: tényleg szükség van rá? (Igen.:)
Te érezted már úgy, hogy a szakmád teljesen értelmetlen? Hogy szélmalomharcot folytatsz, hogy küzdelmes,...
Tartalommarketing egyensúlyok 3. – A STRUKTÚRA
Harmadik rész – Mennyire tervezett? Mennyire spontán? A tartalmi ökoszisztéma elemein végiglépegetve leendő...