fbpx

CONTENT DESIGN WORKSHOP

Rendszerbe rakjuk a marketing-kommunikációdat,

Újraterveznéd meglévő kommunikációs folyamataidat?

Tisztázandó kérdéseid vannak tartalommarketing kapcsán?

Ötleteket kapnál korábbi témáid bővítésére, vagy új termék kommunikációjához?

Kommunikációs csatornáid, célcsoportjaid, perszónáid, fogyasztói útvonalak pontosítására van szükség?

Tekernél a stratégián, új marketing-terv formálódik?

Hogyan kommunikálj krízisben?

Miről írj? Hogyan forgass? Mikor posztolj? Ki tud neked ebben segíteni?

A háromórás (180 perces) CONTENT DESIGN WORKSHOP a csoport erejével, intelligens tervezési módszertannal profi struktúrát ad a kontent-folyamod felokosításához!

Mi a content design?

Content Design

A tartalommarketing design szemléletű tervezése: módszertanával térképet adsz közönséged kezébe, hogy könnyen eljussanak hozzád.

Workshopunk végére tűpontosan látni fogod, hogy milyen típusú vevőid vannak, milyen fázisban éppen mire kíváncsiak veled kapcsolatban – és hogy milyen folyamatokat érdemes kialakítanod a megszólításukra.

Milyen segédanyagokat kapsz ahhoz, hogy nulláról az okos tartalommarketingig eljuss?

  • üzleti tervezési “sablont”,
  • marketingtervezési “sablont”,
  • perszóna-mátrix “sablont”, amit a saját közönségedre szabhatsz
  • tartalomnaptár mintát

Ezek azok az eszközök, amiket a workshop előtt / után (“használati útmutatóval” együtt!) megkapsz, hogy aztán még évekig építkezhess a használatukkal.

Segédanyagok
Segédanyagok

Milyen segédanyagokat kapsz ahhoz, hogy nulláról az okos tartalommarketingig eljuss?

  • üzleti tervezési “sablont”,
  • marketingtervezési “sablont”,
  • perszóna-mátrix “sablont”, amit a saját közönségedre szabhatsz
  • tartalomnaptár mintát

Ezek azok az eszközök, amiket a workshop előtt / után (“használati útmutatóval” együtt!) megkapsz, hogy aztán egész évben építkezhess a használatukkal.

Himer Csilla

Végre el tudtam indulni az átpozicionált célcsoportom irányába. Hogy ezt tervezetten, tudatosan, átgondoltan tehetem meg – nekem, a kocka pénzügyesnek olyan belső igény, mint az éltető levegő.

Külön öröm volt, hogy nagyszerű csapat jött össze, akik hihetetlen segítőkészek voltak, és nagyon kreatív ötletekkel támogattak. Mindenkinek javaslom, aki koncepció szintjén akarja rendbe tenni a marketingkommunikációját, hogy vegyen részt ezen a workshopon!

Himer Csilla pénzügyi szakértő

zsebedremegyek.hu

 

Kozák Mihály

Mindig halljuk, hogy gyártsuk a kontentet, de amikor leülünk a gép elé, akkor össze-vissza kavarognak bennünk a gondolatok: miről írjunk, kinek? Ezért jött nagyon jókor Vera workshopja, mert segített egy keretrendszert összeállítani, amely alapján már sokkal könnyebb meghatározni, hogy kinek mi az ideális tartalom, amit adhatunk. Emellett a csoport tagjainak külsős perspektívája is frissen hatott, amiből újabb ötleteket merítettem.

Ha szeretnéd te is rendszerbe rakni a marketing-kommunikációd, a tartalomgyártásod, akkor mindenképpen ajánlom neked ezt a workshopot, aranyat ér.

Kozák Mihály, Business coach

kozakmihaly.com

„Nagyon izgalmas volt, tartalmas, sok ötletet és szuper új meglátásokat kaptam azokból a visszajelzésekből is, amiket a többieknek adtál, vagy egymásnak adtunk. Tele vagyok tettvággyal, remélem, hogy a megvalósításig is el fogok jutni! A másik fejével gondolkodni nekem nagyon klassz új megvilágításokat adott.”

„Rendkívül hasznos volt. Fontos, hogy külső nézőpontból is láttatják veled a saját témádat, mert sokszor nem látjuk a fától az erdőt, ezt most nagyon megtapasztaltam. Úgy érzem, le is tisztult: ami eddig volt, nagyon képlékeny volt, de most meg fogom tudni fogni és ezen el tudok indulni.

Szigeti Ami, webdesigner

„Egész új lendületet kaptam! Most pont egy olyan terület kapott megvilágítást, ahol szükség is volt rá, úgyhogy nagyon örülök hogy részt vehettem ezen és mindenkinek nagyon köszönöm, szuper ötleteket kaptam.”

Csörgő Zsuzsi, fotós

Miért érdemes részt venni a 3 órás workshopon?

Content Design Workshop

A max. 6 fős csoportban hozzád hasonló kommunikációs kihívásokkal szembesülő vállalkozókkal közösen dolgozunk – és a kollektív kreativitást használjuk.

Intelligens módszertant, a content design struktúráját használjuk: marketingterved tartalomra vonatkozó hiányosságait jól érthető eszközökkel, hosszú távon továbbfejleszthető módon feltöltjük.

Megismerheted a kommunikációs perszónákra és fogyasztói útvonalakra épülő hatékony tartalomtervezés fortélyait.

Amit ezen a workshopon elsajátítasz, abból még évekig táplálkozhatsz hatékony, közönségedre szabott tartalmaid folyamatos tervezésében, gyártásában!

Otthonról, online vehetsz részt, és a krízis által hozott vadonatúj kommunikációs kihívásokra is válaszokat találunk.

Tartalmi ökoszisztémát fejlesztünk – a csoport erejével

A KÖVETKEZŐ ONLINE WORKSHOP IDŐPONTJA:

Jelenleg nincs következő kitűzött workshop-időpont, de igény (és min. 6 jelentkező) esetén megrendezzük. 

A workshop prezentációját és eredményeit a résztvevők utólag e-mailen megkapják.

A WORKSHOP DÍJA:

59.000 Ft (AAM), amely tartalmaz egy egyórás, 25.000 Ft értékű egyéni konzultációt a workshopot követő 2 hétben, egy közösen választott időpontban.

KUPONNAL: 45.000 Ft (AAM) – kuponkódodat tüntesd fel a jelentkezésedben, hogy a kedvezményt igénybe vehesd!

PÁROS JEGY: ha kollégáddal vagy ismerősöddel együtt jelentkezel, kettőtöknek összesen 90.000 Ft (AAM) a részvételi díj.

A workshop díját banki átutalással, legkésőbb a workshop előtt 3 nappal szükséges kiegyenlíteni, számla ellenében.

A jelentkezés véglegesítése a részvételi díj befizetésével történik meg. Ezt követően kapod meg a workshopra való felkészüléshez szükséges anyagokat.

A JELENTKEZÉS MÓDJA:

töltsd ki az alábbi adatlapot,

írd le a konkrét kommunikációs kihívást, amire megoldást keresünk,

vállalkozásod adatait, amire a számlát kéred.

A jelentkezés véglegesítése (azaz a részvételi díj átutalása) után küldöm neked a felkészüléshez szükséges anyagokat: marketingtervezési segédletet, és az online találkozó linkjét.

Jelentkezés

Workshop