„Megerősített abban, hogy érdemes következetesnek lenni, ugyanakkor személyes hangot és szakmaiságot összekapcsolni, és egy olyan tudás “függőjévé” tenni a saját célcsoportomat, amivel egy folyamatos dialógust folytatok, nem pedig csak úgy megosztok dolgokat. Hogy a nagy egészben jobban vissza tudjam fejteni a kisebb tartalmaimat – ehhez abszolút kaptam eszközöket.„
Kategóriák
Címkék
AI
ajánlas
ChatGPT
content coaching
content design
coworking
design thinking
esettanulmány
fejlődés
fenntarthatóság
funnel
home office
hírlevél
inspiráció
japán okosságok
kapcsolatépítés
kollaboráció
konferencia
kontent kalendár
kontent készítés
kontent stratégia
kutatás
közönség
mesterségesintelligencia
munkamódszer
módszertan
online hirdetés
perszóna
perszónakutatás
public relacions
service design
social impact
stratégia
sztori
szövegírás
szülinap
tartalmi ökoszisztéma
tartalom design
tartalommarketing
tartalomnaptár
tartalomstratégia
tervezés
válság
életmód
újnormális
Legutóbbi bejegyzések
- Ki az a „kommunikációs perszóna”? A te titkos megmentőd
- Tartalommarketing kulisszák mögött: kontentes kontentek
- Hogyan tervezd közönséged útvonalát (customer journey), és főleg: miért
- 5 éves a content design: ünnepeljünk együtt
- Így segít be a mesterséges intelligencia: AI-támogatott kommunikációs tanácsadás