content design blog
Podcast-robbanás: 317 a pályán
Biztos neked is feltűnt a (szakszóval) podcast-robbanás. Hasonlóan szembetűnő zajjal a Tiktok tört be a B2C...
Klímatranszformáció: létezhet pozitív megközelítés?
Klímaváltozással és annak kommunikációs aspektusaival foglalkozó sorozatunk harmadik részében egy olyan...
Van róla fogalmad? A „karbonlábnyom” esete a felelősségvállalással
Azt gondolnánk, hogy kommunikációnk alapegységei, a szavak és fogalmak, melyeket naponta használunk,...
Klímaaktivisták helyett: földlakók? – klíma & kommunikáció
Emlékszünk még, ahogy 2020 tavaszától a koronavírus-járvány egyetlen, hosszan tartó robbanásként betöltötte...
Content design: nyári pakk
Figyelted, hogy idén kicsit korábban, már június közepén elindult a kollektív lelazulás? Kemény időszak áll...
1gondolat: ugorj bele – ha már meleged van!
Egy érdekes eset hívta életre ezt a posztot, az 1gondolat sorozat 7. részét. Sok kör egyeztetés után egy...
Négybetűs szótól a végtelenített kifejezésig
Márkák, magánszemélyek, multik, médiavállalatok sorban állnak ki a frissen elfogadott, pedofilellenes...
Kiállhatatlan perszóna? Nem, kommunikációs perszóna!
Amikor először kezdtem marketinges terminusként hallani a perszóna szót (persona, perszona, perszóna...
Sokkoló igazság a perszónáidról
Ahogy az sejthető volt (például a clickbait híradókból tanulhatunk erről) minden feltűnően kattintékony cím...
A kontent-kiégés dinamikája
Ha már elindultunk a tartalommarketing és művészet analógiájának sétányán, nézzük meg, milyen rokonságot...
“Minden századik gyerek” – kommunikációs terv az Autisták Országos Szövetsége számára
“Máig nem tudom jól, hogy hogyan lehet az autizmus összetettségét, színességét korrekten, kellő empátiával,...
1gondolat: hadd tudja a jobb kéz, mit akar a bal
Mindig is visszatetszőnek tartottam a "humán vagy reál" típusú megkülönböztetést, "kreatív" és "számolós"...
1gondolat: a Benetton-kontent
Avagy: a nyitott társadalom a mi (tartalmaink) feladata is? Spanyolt tanulok Duolingón, mondjuk inkább...
1gondolat: miért intim műfaj a tartalommarketing?
Te és a tollad (klaviatúrád) egy magányos éjszakai órán, az olvasólámpa bűvkörében...? Nem, azért a...
Pandémia és perszónák
Még a belefáradásba is belefáradtunk. Többször is, egymás után. Már a ciklikusságát is ismerjük a...