content design blog
Tapasztalj „fail fast” alapon…
... aztán szedd össze (magad, és) a tanultakat, amivel majd sikerre viszed a stratégiát! Kicsit kegyetlenül...
#személyes #vállalkozói #történet
Ha te is szabadúszóként dolgozol (vagy érdekel, hogy szabadúszó alvállalkozóid hogy vannak az élettel meg...
A kardjába dőlő marketingvezető esete a perszónakutatással
Történt, hogy egy friss tavaszi reggelen tartalomdesignerünk projektzáró workshop keretében ismertette a...
„EGC” szárnyain: repülj márkaevangelistáid tartalmain
Egy olyan márka számára terveztünk tartalmakat, melynek felbukkanása önmagában hírértékű: világszinten az...
Számok a szavak mellé: adatok tartalommarketingről
Egy kedves szervezetfejlesztő ismerős szerint vannak a "bölcsész-marketinges" és a "gépész-marketinges"...
„Mit visz a kisvonat?” – perszónagondolkodás és üzleti célok találkozása
Régi PR-es metaforánk volt a kisvonat. A szerelvény volt a sajtóközlemény, ahogy azt izgalmassá, érdekessé...
A pozitív élmény ereje
Ismered a keleti országok piacain kialakuló vad alkuhelyzeteket, ahol a kereskedő és a vevő is az "életéért"...
Egyszerű tartalommarketing? 3 lépés, és némi olvasás…
Egyszerű tartalommarketing nem feltétlenül létezik, talán ez nem is baj – viszont abban a pillanatban, hogy...
Rendhagyó évértékelés: a fejlődés szolgálatában
Tervezés előtt mindig ismernünk kell aktuális helyzetünket: innen indulunk az újabb célok (vagy a következő...
A tartalommarketing lendkereke
"Van száz libám." Ezzel a mondattal – és egy szemtelenül elegáns hatásszünettel – indította válaszát Kassai...
Impact és design (hatás és tudatos tervezés) a Service Design Day-en
Évente felvonul a design-szakma, hogy a legjobb gyakorlatokat, a terület frissítéseit elhozzák egymásnak:...
Podcast-robbanás: 317 a pályán
Biztos neked is feltűnt a (szakszóval) podcast-robbanás. Hasonlóan szembetűnő zajjal a Tiktok tört be a B2C...
Klímatranszformáció: létezhet pozitív megközelítés?
Klímaváltozással és annak kommunikációs aspektusaival foglalkozó sorozatunk harmadik részében egy olyan...
Van róla fogalmad? A „karbonlábnyom” esete a felelősségvállalással
Azt gondolnánk, hogy kommunikációnk alapegységei, a szavak és fogalmak, melyeket naponta használunk,...
Klímaaktivisták helyett: földlakók? – klíma & kommunikáció
Emlékszünk még, ahogy 2020 tavaszától a koronavírus-járvány egyetlen, hosszan tartó robbanásként betöltötte...