fbpx

Content: elégedett – 1gondolat

2022.07.20.

borospohár borral elégedett

Biztos ismered a „content” angol szó másik jelentését: melléknévként „elégedett”, igeként „eleget tesz” (igényt, vágyat kielégít), főnévként pedig maga az „elégedettség állapota”. Érzed a kapcsolatot a „tartalom” szóval? Amivel valamilyen űrt töltünk be, hiányt pótolunk, egy konkrétan meghatározott igényre adunk – a befogadó formához illő, kielégítő – választ?

(Forrás: Google)

Tökéletes hőfokú italunk kitöltéskor kérdés nélkül TUDJA, milyen formát vegyen majd fel a poharunkban. Tartalmak készítésekor azért érdemes kicsit tájékozódni, milyen kérdések vannak a befogadói fejekben, de az intuitív tudást se hagyjuk magunk mögött, van annyi eszünk, mint egy palack bornak…

Néha az a legsikeresebb tartalom, amit csak úgy odalöttyintünk. Amikor egyszerűen csak kiárad az üzenet, amikor szenvedély, amikor „hogy a pokol tüze eméssze el őket!„, amikor „vérünket adnánk értetek!” sugárzik belőle…

Minden más alkalommal (és az intuitív, érzelmi alapú tartalmak alkotása előtt is!) végezzük el a házi feladatot: kerüljünk képbe a befogadó fejében akár megfogalmazatlanul keringő kérdésekkel! Válaszoljunk rájuk: türelmesen, kitartóan, rendszeresen, pontosan, érthetően, szerethetően, és újra meg újra frissen, érdekesen, amíg csak fog a tinta, forog a film.

És akkor a befogadó elégedett

Ha tartalommarketingben utazol (bármilyen csatornán, bármilyen eszközökkel, szavakkal, képekkel, hangokkal, találkozásokkal), a számodra kijelölt űrt kell feltöltened valódi tartalommal. Hidd el, hogy léteznek a kérdések, amikre a válaszokat gusztán palackozva már ott tartod a kezedben.

Még nem ismered egyes elemeit? Beszélgessünk!

Fotók: Wineglass photo created by KamranAydinov – www.freepik.com

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

Csaó 2023, heló 2024! :)

Csaó 2023, heló 2024! 🙂

Mi volt fontos, mi volt univerzális és mi volt személyesen meghatározó az utóbbi 12 hónapban? 3+1 trend, és legszebb pillanatok 2023-ból

bővebben
Social media veszélyek 101: a zárvány-hatás

Social media veszélyek 101: a zárvány-hatás

Cégvezetőként a LinkedIn-en építesz személyes brandet? Vállalkozóként ügyfelekre vadászol a közösségi médiában? Követed a számodra hasznos szakmai influenszereket, esetleg példát is veszel róluk a saját kommunikációdban? Vigyázz. Nem biztos, hogy reális képet...

bővebben