CONTENT DESIGN
Tartalommarketing tervezés egy egyszerű, de nagyszerű módszerrel, hogy
Irányok
Content Coaching
A kincs, amit a tartalommarketingedben keresel, benned van, csak elő kell bányászni. Közös tervezési és alkotói munkánk végeredménye pedig egy általad önállóan fenntartható, jól működtethető, hatékony tartalom-marketing folyamat.
Content Design
Tartalommarketinget tervezünk design szemlélet alapján: hatékony tartalmi ökoszisztémát építünk a közönséged valódi igényeire válaszul, úgy, hogy a kommunikációs céljaidat és a saját inspirációdat is figyelembe vesszük.
Workshop
Szeretnéd egyszerűen elsajátítani a content design alapjait? A három hónapos, vagy három hetes folyamatot 3 órába sűrítettem neked, hogy aztán a részleteket önállóan létrehozd, vagy közös projekt keretében együtt kidolgozhassuk.
Mit csinál egy tartalomdesigner?
Szeszlér Vera vagyok, szövegíró múltú tartalommarketing-tanácsadó, tartalomdesigner, blogger, hobbizenész, szenvedélyes olvasó. Szakmailag a web 2.0 hajnalán ébredeztem, ma is a digitális kommunikáció, és az okos ökoszisztémák érdekelnek leginkább.
Tartalommarketinget design szemlélet alapján építünk ügyfeleimmel, hogy az intelligens tartalmi ökoszisztéma valódi értéket adjon közönségüknek.
„Everything we communicate focuses on addressing a persona in order to make our content more enjoyable, powerful, effective.”
Paige Tyrrell
CMO, Prefixbox
“…kommunikációs piramist épített, kialakította a kinek–mit–hogyan kommunikáljunk szentháromságot, és persze marketing stratégiát épített. Azután beindult a gőzhenger…”
Stygár-Joó János
Számlázz.hu, alapító-tulajdonos
„Kalandos úton vezetett el minket ahhoz, hogy képesek legyünk tudatosan, önazonosan felépíteni a marketing-kommunikációnkat.”
Pólya Bernadett
ügyvezető, FourBites
Friss blogposztok
Content design: tényleg szükség van rá? (Igen.:)
Te érezted már úgy, hogy a szakmád teljesen értelmetlen? Hogy szélmalomharcot folytatsz, hogy küzdelmes,...
Tartalommarketing egyensúlyok 3. – A STRUKTÚRA
Harmadik rész – Mennyire tervezett? Mennyire spontán? A tartalmi ökoszisztéma elemein végiglépegetve leendő...
Tartalommarketing egyensúlyok 2. – A FÉLTEKÉK
A tartalmi ökoszisztéma elemein végiglépegetve leendő vevőd a saját egyértelmű útján jut el nullától a...