“Vera akkor csatlakozott a Számlázz.hu csapatához, amikor az alapítók még kis garázscégként működtették. Azt a feladatot kapta, hogy adjon fel hirdetéseket, és növelje a regisztrációszámot. Ehelyett 3 hónapig tanulmányozta az ügyfeleinket, kommunikációs piramist épített, kialakította a kinek – mit – hogyan kommunikáljunk szentháromságot, és persze marketing stratégiát épített. Azután beindult a gőzhenger, blogot írt, videót készített, ügynökségeket koordinált 5 éven keresztül. Azóta nemcsak a cég, hanem a marketing csapat is nagyra nőtt a cégben, de a hihetetlenül profi marketingünket Verának köszönhetjük. És most keress rá, hol tart ma a Számlázz.hu. Te is meg tudod csinálni a segítségével, ebben biztos vagyok!”
Kategóriák
Címkék
AI
ajánlas
belső kommunikáció
BinX
ChatGPT
content coaching
content design
design thinking
esettanulmány
fenntarthatóság
funnel
hírlevél
japán okosságok
journey
kollaboráció
konferencia
kontent kalendár
kontent stratégia
kutatás
kötelező olvasmány
mesterségesintelligencia
munkamódszer
mém
online hirdetés
perszóna
perszónakutatás
podcast
public relacions
sajtó
service design
social impact
stratégia
szövegírás
szülinap
tartalmi ökoszisztéma
tartalom design
tartalommarketing
tartalomnaptár
tartalomstratégia
tervezés
videómarketing
válság
workshop
életmód
újnormális