fbpx

Content design: nyári pakk

nyári pakk

Figyelted, hogy idén kicsit korábban, már június közepén elindult a kollektív lelazulás? Kemény időszak áll mögöttünk, a pandémia második évét taposva, a válság hírnökeit hallgatva, hosszas bezártság után végre megint utazásokat tervezve, vagy már akár össze is pakolva… Ha te magad nem is tapasztalod, de sokat beszélgetve és olvasva látszik-hallatszik, hogy legtöbben irgalmatlanul elfáradtunk. Aki viszont maradt aktív, marad az íróasztal mellett, talán meglazult munkarendben gyűri a napokat, így az uborkaszezon közeledtével több idő juthat újratervezésre is!

Erről szól a content design nyári csomagja, melynek részeként egy alapos kontent-átnézésre hívlak meg:

  • tekintsük át az elmúlt 1 éved tartalmait, és gondoljuk újra, mit csinálhatnál másként, hatékonyabban,
  • friss szemmel nézzünk rá a kommunikációs csatornáidra, van-e benne optimalizálási lehetőség,
  • csiszoljunk stílust, élesítsünk nyelvezetet, lektoráljunk weboldalt, szövegezzünk újra ajánlatot,
  • és ha még erre is jut energia, beszélgessünk perszónáidról, vagy rögtön velük, hogyan látnak téged és a tartalmaidat, mire lennének valóban kíváncsiak veled kapcsolatban!

Nyári pakk: a strandon, a parkban, vagy online

A fókuszált munkához jól jön az erre tervezett munkakörnyezet. Viszont egy friss tekintet pásztázó mozdulatait ráereszteni meglévő tartalmakra, vagy új ötleteket hozni a régiek alapján (főleg a nyári melegben) simán működhet “kreatív” környezetben! Beülni egy kávézóba, átmenni egy szintén otthonról dolgozó ismerőshöz: a járvány végeztével erre is lehetőségünk van, de egy ilyen lépés akkor is felfrissítheti a gondolkodást, ha egy cégnél, fix irodában szoktál dolgozni. A nyári pakkot 2021. júliusában vagy augusztusában otthonról, szabadban, online, vagy offline is igénybe veheted!

Mit tartalmaz a content design nyári csomagja?

nyári pakk tartalma

3 közös, fókuszált munkaórában átnézzük a marketingtervedet, felülvizsgáljuk a tartalmaidat, szükség szerint frissítjük az üzeneteidet, a stílust, a megszólalás formáit, és igény alapján új színárnyalatokat csempészünk a korábbiak mellé. Beszélgetünk a kommunikációs perszónáidról, és eldöntjük, hogy szükséged van-e egy alapos perszónakutatásra, külön projekt keretében.

Ha online találkozunk, akkor viheted magaddal a laptopot a szabadba, hogy frissen tartsd az elméd, ha élőben, akkor közösen kitaláljuk, melyik budapesti kávézó teraszán lenne hatékony és zavartalan a “nyaralás”! 🙂

Hogyan vehető igénybe a content design #nyáripakk?

A július-augusztusi időszakban veheted át tőlem saját nyári pakkodat,
aminek az összértéke 120.000 Ft (nettó)
– ám ebben a szuper évszakban
99.000 Ft (nettó) szuper áron kaphatod meg,
egységes csomagban.

De itt még nem ér véget részedről a befektetés! Mivel a munka dandárját eddig is, és továbbra is te végzed, ezért beugró feladatot is adok, amihez kérlek a következő információkat is mellékeld:

  • BEUGRÓ FELADAT: foglald össze a kontent stratégiádat 3-5 mondatban! Nincs még ilyened? Itt az idő, hogy átgondold, miért és hogyan kommunikáltál közönségeddel egész mostanáig!
  • FOGLALJ NÁLAM IDŐPONTOT: írd meg, melyik három egymást követő munkanap melyik azonos óráját szánnád rá a közös intenzív munkára!
  • KÜLDD EL A SZÁMLÁZÁSI ADATAIDAT: a foglalás a teljes csomag díjának 50%-ával véglegesíthető, mely előre utalandó, a második 50% pedig a munka végeztével, amennyiben (!) elégedett voltál a kapott eredménnyel.

Ezekkel gazdagodsz a végére:

  • egy alapos szakértői “második vélemény” a tartalommarketingedről
  • új tartalmi ötletek, megoldási lehetőségek felbukkanása
  • régi, de már elavult folyamatok könnyed kukázása
  • marketingtudás: 100% stratégiai szemlélet a közös munka során
  • meghívás az #okostartalom FB-csoportba, ahol tágabb, de “beavatott” körben folytatódik a beszélgetés.

Csobbanj bele, és élvezd ki egy lazább időszak könnyedségét: írj rám, ha maradt kérdésed, vagy ha máris kezdhetünk! 🙂

Hasonló bejegyzések

1gondolat: hadd tudja a jobb kéz, mit akar a bal

1gondolat: hadd tudja a jobb kéz, mit akar a bal

Mindig is visszatetszőnek tartottam a "humán vagy reál" típusú megkülönböztetést, "kreatív" és "számolós" készségek mesterséges szétválasztását, a határ leegyszerűsítő voltát. Persze a sematikus ábrák nagyon kifejezőek tudnak lenni. Tudjátok, amikor a jobb agyfélteke...

bővebben
1gondolat: a Benetton-kontent

1gondolat: a Benetton-kontent

A Nyitottak vagyunk mozgalom alapítói szerint “nyitottnak lenni nem csak helyes, hanem meg is éri.Vállalkozóként, tartalommarketingesként van felelősségünk egy olyan társadalom ábrázolásában, amilyet látni szeretnénk? Van lehetőségünk? Van “kedvünk”? Célunk? Inspirál? Szoktad?

bővebben
1gondolat: miért intim műfaj a tartalommarketing?

1gondolat: miért intim műfaj a tartalommarketing?

Te és a tollad (klaviatúrád) egy magányos éjszakai órán, az olvasólámpa bűvkörében...? Nem, azért a tartalommarketing nem színtiszta költészet, mégis érezzük a rokonságot (erről szólt az első 1gondolat is). A címben felvetett kérdés állítást tartalmaz. Intim műfaj...

bővebben