content design blog
Még egy blogposzt a ChatGPT-ről? – Avagy az emberi érintés
Mintha karmester vezényelné, olyan harmóniában, szinte egyhangúan cseng össze a teljes hazai kommunikációs...
Fenntarthatóság és perszóna-gondolkodás
"Tönkretettük a bolygót.""Meg kell mentenünk a Földet.""Gyűjtsük szelektíven a hulladékot." Oké, de kicsoda?...
Öt állítás a tartalmi ökoszisztémáról, és egy kutya
Ha kiküldesz 1 ütős hírlevelet, 1 gondolati séma 1 perszóna fejében átalakul(hat). Néhány címzett megértett...
Társak, tanácsadók, támogatók, teherhordók: távlati tervezéshez
"Ha gyorsan akarsz menni, menj egyedül. Ha messzire akarsz jutni, menj együtt másokkal!"(afrikai (eredetűnek...
„Hááát, jó lenne…” – lesz még itt erősebb szándék is 🙂
Beszélgettem ma egy kitűnő fiatal szakemberrel, aki frissen építette fel tanácsadói szolgáltatását, és most...
Content: elégedett – 1gondolat
Biztos ismered a "content" angol szó másik jelentését: melléknévként "elégedett", igeként "eleget tesz"...
Adni vagy kapni jobb? – 1gondolat és 7+1 érv a visszajelzések mellett
Szoktad figyelni, hogy mennyire függsz mások visszajelzésétől, és mennyire vagy magabiztos a saját...
Insta vagy PR? A válasz pedig nem az egyszerű: IS!
Csípőből löknéd, és még örülnél is, hogy nem konzerv-választ adtál: mindkettő? A kérdés pedig annyi volt,...
Tapasztalj „fail fast” alapon…
... aztán szedd össze (magad, és) a tanultakat, amivel majd sikerre viszed a stratégiát! Kicsit kegyetlenül...
#személyes #vállalkozói #történet
Ha te is szabadúszóként dolgozol (vagy érdekel, hogy szabadúszó alvállalkozóid hogy vannak az élettel meg...
A kardjába dőlő marketingvezető esete a perszónakutatással
Történt, hogy egy friss tavaszi reggelen tartalomdesignerünk projektzáró workshop keretében ismertette a...
„EGC” szárnyain: repülj márkaevangelistáid tartalmain
Egy olyan márka számára terveztünk tartalmakat, melynek felbukkanása önmagában hírértékű: világszinten az...
Számok a szavak mellé: adatok tartalommarketingről
Egy kedves szervezetfejlesztő ismerős szerint vannak a "bölcsész-marketinges" és a "gépész-marketinges"...
„Mit visz a kisvonat?” – perszónagondolkodás és üzleti célok találkozása
Régi PR-es metaforánk volt a kisvonat. A szerelvény volt a sajtóközlemény, ahogy azt izgalmassá, érdekessé...
A pozitív élmény ereje
Ismered a keleti országok piacain kialakuló vad alkuhelyzeteket, ahol a kereskedő és a vevő is az "életéért"...