content design blog
„Hááát, jó lenne…” – lesz még itt erősebb szándék is 🙂
Beszélgettem ma egy kitűnő fiatal szakemberrel, aki frissen építette fel tanácsadói szolgáltatását, és most...
Content: elégedett – 1gondolat
Biztos ismered a "content" angol szó másik jelentését: melléknévként "elégedett", igeként "eleget tesz"...
Adni vagy kapni jobb? – 1gondolat és 7+1 érv a visszajelzések mellett
Szoktad figyelni, hogy mennyire függsz mások visszajelzésétől, és mennyire vagy magabiztos a saját...
Insta vagy PR? A válasz pedig nem az egyszerű: IS!
Csípőből löknéd, és még örülnél is, hogy nem konzerv-választ adtál: mindkettő? A kérdés pedig annyi volt,...
Tapasztalj „fail fast” alapon…
... aztán szedd össze (magad, és) a tanultakat, amivel majd sikerre viszed a stratégiát! Kicsit kegyetlenül...
#személyes #vállalkozói #történet
Ha te is szabadúszóként dolgozol (vagy érdekel, hogy szabadúszó alvállalkozóid hogy vannak az élettel meg...
A kardjába dőlő marketingvezető esete a perszónakutatással
Történt, hogy egy friss tavaszi reggelen tartalomdesignerünk projektzáró workshop keretében ismertette a...
„EGC” szárnyain: repülj márkaevangelistáid tartalmain
Egy olyan márka számára terveztünk tartalmakat, melynek felbukkanása önmagában hírértékű: világszinten az...
Számok a szavak mellé: adatok tartalommarketingről
Egy kedves szervezetfejlesztő ismerős szerint vannak a "bölcsész-marketinges" és a "gépész-marketinges"...
„Mit visz a kisvonat?” – perszónagondolkodás és üzleti célok találkozása
Régi PR-es metaforánk volt a kisvonat. A szerelvény volt a sajtóközlemény, ahogy azt izgalmassá, érdekessé...
A pozitív élmény ereje
Ismered a keleti országok piacain kialakuló vad alkuhelyzeteket, ahol a kereskedő és a vevő is az "életéért"...
Egyszerű tartalommarketing? 3 lépés, tartalom design, és némi olvasás…
Egyszerű tartalommarketing nem feltétlenül létezik, talán ez nem is baj – viszont abban a pillanatban, hogy...
Rendhagyó évértékelés: a fejlődés szolgálatában
Tervezés előtt mindig ismernünk kell aktuális helyzetünket: innen indulunk az újabb célok (vagy a következő...
A tartalommarketing lendkereke
"Van száz libám." Ezzel a mondattal – és egy szemtelenül elegáns hatásszünettel – indította válaszát Kassai...
Impact és design (hatás és tudatos tervezés) a Service Design Day-en
Évente felvonul a design-szakma, hogy a legjobb gyakorlatokat, a terület frissítéseit elhozzák egymásnak:...