Figyelted, hogy idén kicsit korábban, már június közepén elindult a kollektív lelazulás? Kemény időszak áll mögöttünk, a pandémia második évét taposva, a válság hírnökeit hallgatva, hosszas bezártság után végre megint utazásokat tervezve, vagy már akár össze is pakolva… Ha te magad nem is tapasztalod, de sokat beszélgetve és olvasva látszik-hallatszik, hogy legtöbben irgalmatlanul elfáradtunk. Aki viszont maradt aktív, marad az íróasztal mellett, talán meglazult munkarendben gyűri a napokat, így az uborkaszezon közeledtével több idő juthat újratervezésre is!
Erről szól a content design nyári csomagja, melynek részeként egy alapos kontent-átnézésre hívlak meg:
- tekintsük át az elmúlt 1 éved tartalmait, és gondoljuk újra, mit csinálhatnál másként, hatékonyabban,
- friss szemmel nézzünk rá a kommunikációs csatornáidra, van-e benne optimalizálási lehetőség,
- csiszoljunk stílust, élesítsünk nyelvezetet, lektoráljunk weboldalt, szövegezzünk újra ajánlatot,
- és ha még erre is jut energia, beszélgessünk perszónáidról, vagy rögtön velük, hogyan látnak téged és a tartalmaidat, mire lennének valóban kíváncsiak veled kapcsolatban!
Nyári pakk: a strandon, a parkban, vagy online
A fókuszált munkához jól jön az erre tervezett munkakörnyezet. Viszont egy friss tekintet pásztázó mozdulatait ráereszteni meglévő tartalmakra, vagy új ötleteket hozni a régiek alapján (főleg a nyári melegben) simán működhet „kreatív” környezetben! Beülni egy kávézóba, átmenni egy szintén otthonról dolgozó ismerőshöz: a járvány végeztével erre is lehetőségünk van, de egy ilyen lépés akkor is felfrissítheti a gondolkodást, ha egy cégnél, fix irodában szoktál dolgozni. A nyári pakkot 2021. júliusában vagy augusztusában otthonról, szabadban, online, vagy offline is igénybe veheted!
Mit tartalmaz a content design nyári csomagja?
3 közös, fókuszált munkaórában átnézzük a marketingtervedet, felülvizsgáljuk a tartalmaidat, szükség szerint frissítjük az üzeneteidet, a stílust, a megszólalás formáit, és igény alapján új színárnyalatokat csempészünk a korábbiak mellé. Beszélgetünk a kommunikációs perszónáidról, és eldöntjük, hogy szükséged van-e egy alapos perszónakutatásra, külön projekt keretében.
Ha online találkozunk, akkor viheted magaddal a laptopot a szabadba, hogy frissen tartsd az elméd, ha élőben, akkor közösen kitaláljuk, melyik budapesti kávézó teraszán lenne hatékony és zavartalan a „nyaralás”! 🙂
Hogyan vehető igénybe a content design #nyáripakk?
A július-augusztusi időszakban veheted át tőlem saját nyári pakkodat,
aminek az összértéke 120.000 Ft (nettó)
– ám ebben a szuper évszakban
99.000 Ft (nettó) szuper áron kaphatod meg,
egységes csomagban.
De itt még nem ér véget részedről a befektetés! Mivel a munka dandárját eddig is, és továbbra is te végzed, ezért beugró feladatot is adok, amihez kérlek a következő információkat is mellékeld:
- BEUGRÓ FELADAT: foglald össze a kontent stratégiádat 3-5 mondatban! Nincs még ilyened? Itt az idő, hogy átgondold, miért és hogyan kommunikáltál közönségeddel egész mostanáig!
- FOGLALJ NÁLAM IDŐPONTOT: írd meg, melyik három egymást követő munkanap melyik azonos óráját szánnád rá a közös intenzív munkára!
- KÜLDD EL A SZÁMLÁZÁSI ADATAIDAT: a foglalás a teljes csomag díjának 50%-ával véglegesíthető, mely előre utalandó, a második 50% pedig a munka végeztével, amennyiben (!) elégedett voltál a kapott eredménnyel.
Ezekkel gazdagodsz a végére:
- egy alapos szakértői „második vélemény” a tartalommarketingedről
- új tartalmi ötletek, megoldási lehetőségek felbukkanása
- régi, de már elavult folyamatok könnyed kukázása
- marketingtudás: 100% stratégiai szemlélet a közös munka során
- meghívás az #okostartalom FB-csoportba, ahol tágabb, de „beavatott” körben folytatódik a beszélgetés.