fbpx

Content design: nyári pakk

nyári pakk

Figyelted, hogy idén kicsit korábban, már június közepén elindult a kollektív lelazulás? Kemény időszak áll mögöttünk, a pandémia második évét taposva, a válság hírnökeit hallgatva, hosszas bezártság után végre megint utazásokat tervezve, vagy már akár össze is pakolva… Ha te magad nem is tapasztalod, de sokat beszélgetve és olvasva látszik-hallatszik, hogy legtöbben irgalmatlanul elfáradtunk. Aki viszont maradt aktív, marad az íróasztal mellett, talán meglazult munkarendben gyűri a napokat, így az uborkaszezon közeledtével több idő juthat újratervezésre is!

Erről szól a content design nyári csomagja, melynek részeként egy alapos kontent-átnézésre hívlak meg:

  • tekintsük át az elmúlt 1 éved tartalmait, és gondoljuk újra, mit csinálhatnál másként, hatékonyabban,
  • friss szemmel nézzünk rá a kommunikációs csatornáidra, van-e benne optimalizálási lehetőség,
  • csiszoljunk stílust, élesítsünk nyelvezetet, lektoráljunk weboldalt, szövegezzünk újra ajánlatot,
  • és ha még erre is jut energia, beszélgessünk perszónáidról, vagy rögtön velük, hogyan látnak téged és a tartalmaidat, mire lennének valóban kíváncsiak veled kapcsolatban!

Nyári pakk: a strandon, a parkban, vagy online

A fókuszált munkához jól jön az erre tervezett munkakörnyezet. Viszont egy friss tekintet pásztázó mozdulatait ráereszteni meglévő tartalmakra, vagy új ötleteket hozni a régiek alapján (főleg a nyári melegben) simán működhet “kreatív” környezetben! Beülni egy kávézóba, átmenni egy szintén otthonról dolgozó ismerőshöz: a járvány végeztével erre is lehetőségünk van, de egy ilyen lépés akkor is felfrissítheti a gondolkodást, ha egy cégnél, fix irodában szoktál dolgozni. A nyári pakkot 2021. júliusában vagy augusztusában otthonról, szabadban, online, vagy offline is igénybe veheted!

Mit tartalmaz a content design nyári csomagja?

nyári pakk tartalma

3 közös, fókuszált munkaórában átnézzük a marketingtervedet, felülvizsgáljuk a tartalmaidat, szükség szerint frissítjük az üzeneteidet, a stílust, a megszólalás formáit, és igény alapján új színárnyalatokat csempészünk a korábbiak mellé. Beszélgetünk a kommunikációs perszónáidról, és eldöntjük, hogy szükséged van-e egy alapos perszónakutatásra, külön projekt keretében.

Ha online találkozunk, akkor viheted magaddal a laptopot a szabadba, hogy frissen tartsd az elméd, ha élőben, akkor közösen kitaláljuk, melyik budapesti kávézó teraszán lenne hatékony és zavartalan a “nyaralás”! 🙂

Hogyan vehető igénybe a content design #nyáripakk?

A július-augusztusi időszakban veheted át tőlem saját nyári pakkodat,
aminek az összértéke 120.000 Ft (nettó)
– ám ebben a szuper évszakban
99.000 Ft (nettó) szuper áron kaphatod meg,
egységes csomagban.

De itt még nem ér véget részedről a befektetés! Mivel a munka dandárját eddig is, és továbbra is te végzed, ezért beugró feladatot is adok, amihez kérlek a következő információkat is mellékeld:

  • BEUGRÓ FELADAT: foglald össze a kontent stratégiádat 3-5 mondatban! Nincs még ilyened? Itt az idő, hogy átgondold, miért és hogyan kommunikáltál közönségeddel egész mostanáig!
  • FOGLALJ NÁLAM IDŐPONTOT: írd meg, melyik három egymást követő munkanap melyik azonos óráját szánnád rá a közös intenzív munkára!
  • KÜLDD EL A SZÁMLÁZÁSI ADATAIDAT: a foglalás a teljes csomag díjának 50%-ával véglegesíthető, mely előre utalandó, a második 50% pedig a munka végeztével, amennyiben (!) elégedett voltál a kapott eredménnyel.

Ezekkel gazdagodsz a végére:

  • egy alapos szakértői “második vélemény” a tartalommarketingedről
  • új tartalmi ötletek, megoldási lehetőségek felbukkanása
  • régi, de már elavult folyamatok könnyed kukázása
  • marketingtudás: 100% stratégiai szemlélet a közös munka során
  • meghívás az #okostartalom FB-csoportba, ahol tágabb, de “beavatott” körben folytatódik a beszélgetés.

Csobbanj bele, és élvezd ki egy lazább időszak könnyedségét: írj rám, ha maradt kérdésed, vagy ha máris kezdhetünk! 🙂

Hasonló bejegyzések

1gondolat: ugorj bele – ha már meleged van!

1gondolat: ugorj bele – ha már meleged van!

Változás! Elszánás, tervezés, cselekvés. Ebben a melegben sokkal könnyebb arra motivációt gyűjteni, hogy beleugorjunk egy hatalmas medence hideg vízbe, tóba, folyóba, tengerbe, mint hogy tartalommarketing tervezésébe fogjunk.

bővebben
Négybetűs szótól a végtelenített kifejezésig

Négybetűs szótól a végtelenített kifejezésig

Márkák, magánszemélyek, multik, médiavállalatok sorban állnak ki a frissen elfogadott, pedofilellenes törvénycsomag ellen, "amelyben az előterjesztő kormánypárti képviselők tudatosan összemosták a nemi identitást a pedofíliával, méghozzá a gyermekek védelmére...

bővebben