fbpx

Content: elégedett – 1gondolat

2022.07.20.

borospohár borral elégedett

Biztos ismered a „content” angol szó másik jelentését: melléknévként „elégedett”, igeként „eleget tesz” (igényt, vágyat kielégít), főnévként pedig maga az „elégedettség állapota”. Érzed a kapcsolatot a „tartalom” szóval? Amivel valamilyen űrt töltünk be, hiányt pótolunk, egy konkrétan meghatározott igényre adunk – a befogadó formához illő, kielégítő – választ?

(Forrás: Google)

Tökéletes hőfokú italunk kitöltéskor kérdés nélkül TUDJA, milyen formát vegyen majd fel a poharunkban. Tartalmak készítésekor azért érdemes kicsit tájékozódni, milyen kérdések vannak a befogadói fejekben, de az intuitív tudást se hagyjuk magunk mögött, van annyi eszünk, mint egy palack bornak…

Néha az a legsikeresebb tartalom, amit csak úgy odalöttyintünk. Amikor egyszerűen csak kiárad az üzenet, amikor szenvedély, amikor „hogy a pokol tüze eméssze el őket!„, amikor „vérünket adnánk értetek!” sugárzik belőle…

Minden más alkalommal (és az intuitív, érzelmi alapú tartalmak alkotása előtt is!) végezzük el a házi feladatot: kerüljünk képbe a befogadó fejében akár megfogalmazatlanul keringő kérdésekkel! Válaszoljunk rájuk: türelmesen, kitartóan, rendszeresen, pontosan, érthetően, szerethetően, és újra meg újra frissen, érdekesen, amíg csak fog a tinta, forog a film.

És akkor a befogadó elégedett

Ha tartalommarketingben utazol (bármilyen csatornán, bármilyen eszközökkel, szavakkal, képekkel, hangokkal, találkozásokkal), a számodra kijelölt űrt kell feltöltened valódi tartalommal. Hidd el, hogy léteznek a kérdések, amikre a válaszokat gusztán palackozva már ott tartod a kezedben.

Még nem ismered egyes elemeit? Beszélgessünk!

Fotók: Wineglass photo created by KamranAydinov – www.freepik.com

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

Miben segít a content coaching?

Miben segít a content coaching?

Ha vállalkozol és foglalkozol marketinggel, vagy ha kommunikációs szakemberként dolgozol, biztos téged is öntött már nyakon a tartalommarketing. Ötletekkel, inspirációval, és/vagy akár jeges rémülettel: talán fogalmad sincs, hogyan is kell ezt jól csinálni. Content...

bővebben
10 mondat tartalommarketing apropóján

10 mondat tartalommarketing apropóján

1. A tartalommarketing ad, nem elad. A kontent egészében természetesen értékesítést támogat. Egy posztot mégsem úgy hozunk létre, hogy azonnali vásárlást várunk tőle: az értékesítési folyamat legelején még csak beljebb tessékeli a vevőt a témád ajtaján... 2. Valódi...

bővebben
“Service design” – egy misztikus utazás a 2.0 felé

“Service design” – egy misztikus utazás a 2.0 felé

Érdekel mi rejtőzik a “service design” hatalmasra dagadó buzzword-je mögött mint valódi érték? Kíváncsi vagy, hogyan fordul célegyenesbe egy szolgáltatás (itt és most pont a content coaching) megtervezése? Elolvasnád, hogyan küzd és mivel gazdagodik egy kezdő...

bővebben