fbpx

A sztori: „így lettem content coach” miniszöveg

2019.10.30.

Mert sztori mindig kell. Nekem úgy kezdődött, hogy amióta az eszemet tudom, írok. Ez sablonos, nagyjából mindenkinek így kezdődött. Akkor bedobom gyerekkorom kék-fehér laminált pozdorja íróasztalát, amin a kidugott nyelvű rajzolásból lassan grafitceruzás betűk lettek. Na, ez már egy kép, van rajta kisgyerek is, az jó.

Ugrunk, dinamizmus: jött az újságírósuli, és nem volt megállás… Sokat sejtető pont-pont-pont: nagyon modoros, csak indokolt esetben elfogadható. (Ez nem az volt.)

Írtam kábé hobbiból az Octogonba, a Kreatívba, és írtam webszövegeket, blogposztokat, PR-cikkeket, hírleveleket, még bannereket is, sorold az interaktív eszközöket, ha győzöd, 5 évig ügynökségnél (Mirai, Arcus Interactive), aztán 5 évig szabadúszóként. Túl hosszú mondat, de magával sodor, Facebook-on belefér. Itt már indult a content coaching (2011 körül járunk), csak még senki nem tudta, hogy így fogom hívni később. Idősíkok összecsúsztatása.

Új bekezdés, Számlázz.hu: a 2014 végi négyről 5 év alatt huszonegynéhány fősre nőtt csapatban imádtam létezni, és megtanultam okos tartalmi flow-t tervezni, rendszeresen publikálni, szerkeszteni, videózni, díjat nyerni, még többet írni, még többet tanulni, és az egészet folyamatos inspirációban tartani. Drámai csúcspont, most már igazán szeretném megosztani ezt az élményemet Veled is! (Invokáció.)

Kiemelt kép: Lőrincz Emőke egy korai „content coaching” logóterve

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

Content design: nyári pakk

Content design: nyári pakk

Figyelted, hogy idén kicsit korábban, már június közepén elindult a kollektív lelazulás? Kemény időszak áll mögöttünk, a pandémia második évét taposva, a válság hírnökeit hallgatva, hosszas bezártság után végre megint utazásokat tervezve, vagy már akár össze is...

bővebben
1gondolat: ugorj bele – ha már meleged van!

1gondolat: ugorj bele – ha már meleged van!

Változás! Elszánás, tervezés, cselekvés. Ebben a melegben sokkal könnyebb arra motivációt gyűjteni, hogy beleugorjunk egy hatalmas medence hideg vízbe, tóba, folyóba, tengerbe, mint hogy tartalommarketing tervezésébe fogjunk.

bővebben
Négybetűs szótól a végtelenített kifejezésig

Négybetűs szótól a végtelenített kifejezésig

Márkák, magánszemélyek, multik, médiavállalatok sorban állnak ki a frissen elfogadott, pedofilellenes törvénycsomag ellen, "amelyben az előterjesztő kormánypárti képviselők tudatosan összemosták a nemi identitást a pedofíliával, méghozzá a gyermekek védelmére...

bővebben