A 2020-as “Nagy Változás” előtt kábé másodpercekkel tartotta meg Csermely Ákos az idei Evolution Konferenciát, ahol (természetesen) content design témában adtam elő. Az előadás szövegét Tervezhető tartalom címen a Digital Hungary-n olvashatod – sőt, kérlek, hogy tégy így! – aztán gyere vissza, és tedd fel a kérdéseidet, melyek nyilván számosak! 🙂
“Ugye rengeteg időt ölsz ma is tartalommarketingbe? Írsz, forgatsz, posztolsz, és úgy érzed, hogy így sem elég? Sosem vagy egész biztos abban, hogy tényleg arra kíváncsi-e a célcsoportod, amiről gyártod a kontent…?
Arra tettem kísérletet ebben a prezentációban, hogy megmutassam: a tervezés “felokosításával” simán eljuthatsz a közönséged szeme elé (sőt talán egész a szívéig), épp ugyanennyi energiával.”
A teljes “Tervezhető tartalom”
cikkért kattints ide!
A prezentációt itt lapozgathatod: Content design @Evolution
Gyere, beszélgessünk tovább Facebook-on!
Olvasnál még content design témában?
- Content design workshopok – zenés felvezetővel 🙂
- Felhő-edzés – amire tényleg érdemes rágyúrni
- Tervezz tartalmat szolgáltatásként – ez itt a lényeg
- Térkép tartalommarketinghez – korai fázis