fbpx

„A tervezhető tartalom” – Evolution prezentáció

2020.04.06.

tervezhető tartalom

A 2020-as „Nagy Változás” előtt kábé másodpercekkel tartotta meg Csermely Ákos az idei Evolution Konferenciát, ahol (természetesen) content design témában adtam elő. Az előadás szövegét Tervezhető tartalom címen a Digital Hungary-n olvashatod – sőt, kérlek, hogy tégy így! –, aztán gyere vissza, és tedd fel a kérdéseidet, melyek nyilván számosak! 🙂

„Ugye rengeteg időt ölsz ma is tartalommarketingbe? Írsz, forgatsz, posztolsz, és úgy érzed, hogy így sem elég? Sosem vagy egész biztos abban, hogy tényleg arra kíváncsi-e a célcsoportod, amiről gyártod a kontent…? 

Arra tettem kísérletet ebben a prezentációban, hogy megmutassam: a tervezés “felokosításával” simán eljuthatsz a közönséged szeme elé (sőt talán egész a szívéig), épp ugyanennyi energiával. A content design ugyanis erre való: nem „gyártod” a tartalmakat, hanem tervezed, kicsiszolod, vonzóvá és elérhetővé teszed (aztán persze kiemeled, szükség szerint). Ezen munkafázisok egyike sem elhagyható, és sorrendjük sem módosítható, viszont újra és újra ismételhető, amire szintén szükség van. FIGYELEM: a következő linken továbblépve a cikkhez nagyon mély betekintést nyerhetsz az okos tartalomtervezésbe, és lehet, hogy már egyedül is meg tudod majd csinálni mindezt! 🙂

A teljes „Tervezhető tartalom”
cikkért kattints ide!

Gyere, beszélgessünk tovább Facebook-on!

Olvasnál még content design témában?

Felhő-edzés – amire tényleg érdemes rágyúrni

Tervezz tartalmat szolgáltatásként – ez itt a lényeg

Térkép tartalommarketinghez – korai fázis

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

Miben segít a content coaching?

Miben segít a content coaching?

Ha vállalkozol és foglalkozol marketinggel, vagy ha kommunikációs szakemberként dolgozol, biztos téged is öntött már nyakon a tartalommarketing. Ötletekkel, inspirációval, és/vagy akár jeges rémülettel: talán fogalmad sincs, hogyan is kell ezt jól csinálni. Content...

bővebben
10 mondat tartalommarketing apropóján

10 mondat tartalommarketing apropóján

1. A tartalommarketing ad, nem elad. A kontent egészében természetesen értékesítést támogat. Egy posztot mégsem úgy hozunk létre, hogy azonnali vásárlást várunk tőle: az értékesítési folyamat legelején még csak beljebb tessékeli a vevőt a témád ajtaján... 2. Valódi...

bővebben
“Service design” – egy misztikus utazás a 2.0 felé

“Service design” – egy misztikus utazás a 2.0 felé

Érdekel mi rejtőzik a “service design” hatalmasra dagadó buzzword-je mögött mint valódi érték? Kíváncsi vagy, hogyan fordul célegyenesbe egy szolgáltatás (itt és most pont a content coaching) megtervezése? Elolvasnád, hogyan küzd és mivel gazdagodik egy kezdő...

bővebben