fbpx

„A tervezhető tartalom” – Evolution prezentáció

2020.04.06.

tervezhető tartalom

A 2020-as „Nagy Változás” előtt kábé másodpercekkel tartotta meg Csermely Ákos az idei Evolution Konferenciát, ahol (természetesen) content design témában adtam elő. Az előadás szövegét Tervezhető tartalom címen a Digital Hungary-n olvashatod – sőt, kérlek, hogy tégy így! –, aztán gyere vissza, és tedd fel a kérdéseidet, melyek nyilván számosak! 🙂

„Ugye rengeteg időt ölsz ma is tartalommarketingbe? Írsz, forgatsz, posztolsz, és úgy érzed, hogy így sem elég? Sosem vagy egész biztos abban, hogy tényleg arra kíváncsi-e a célcsoportod, amiről gyártod a kontent…? 

Arra tettem kísérletet ebben a prezentációban, hogy megmutassam: a tervezés “felokosításával” simán eljuthatsz a közönséged szeme elé (sőt talán egész a szívéig), épp ugyanennyi energiával. A content design ugyanis erre való: nem „gyártod” a tartalmakat, hanem tervezed, kicsiszolod, vonzóvá és elérhetővé teszed (aztán persze kiemeled, szükség szerint). Ezen munkafázisok egyike sem elhagyható, és sorrendjük sem módosítható, viszont újra és újra ismételhető, amire szintén szükség van. FIGYELEM: a következő linken továbblépve a cikkhez nagyon mély betekintést nyerhetsz az okos tartalomtervezésbe, és lehet, hogy már egyedül is meg tudod majd csinálni mindezt! 🙂

A teljes „Tervezhető tartalom”
cikkért kattints ide!

Gyere, beszélgessünk tovább Facebook-on!

Olvasnál még content design témában?

Felhő-edzés – amire tényleg érdemes rágyúrni

Tervezz tartalmat szolgáltatásként – ez itt a lényeg

Térkép tartalommarketinghez – korai fázis

Oszd meg ismerőseiddel is!

Hasonló bejegyzések

Content coaching: a mínusz nyolcadik év

Content coaching: a mínusz nyolcadik év

„Megértette, mitől lesz a célcsoportjának érdekesebb, hitelesebb egy-egy posztja, vagy épp hogyan fognak ezek célzottabban értékesíteni.” – esettanulmány passzívház-építészeti márka felépítéséről.

bővebben
Ha nincs időm szöveget írni? Csak egy életlen baltám?

Ha nincs időm szöveget írni? Csak egy életlen baltám?

Ha ismered, már pontosan vágod a mondást. Ha még nem ugrott be semmi a címről, olvasd el a könyvet. Vagy elsőre az is elég, ha megnézed videón a kiemelkedően bullshit-hangzású címet viselő bestseller összefoglalóját: A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása - 10...

bővebben
A sztori: „így lettem content coach” miniszöveg

A sztori: „így lettem content coach” miniszöveg

Mert sztori mindig kell. Nekem úgy kezdődött, hogy amióta az eszemet tudom, írok. Ez sablonos, nagyjából mindenkinek így kezdődött. Akkor bedobom gyerekkorom kék-fehér laminált pozdorja íróasztalát, amin a kidugott nyelvű rajzolásból lassan grafitceruzás betűk lettek....

bővebben